kaotisk dag.

Igår blev min dag inte riktigt som planerat men det blev bra ändå! 
På morgonen när jag och Sally var ute så blev hon attackerad av en svart hund. Vi lyckas alltid bli utsatta för svarta hundar vilket är jättekonstigt och tråkigt då hon har börjat ogilla just svarta hundar väldigt mycket. Jag lyckades skrämma hunden i alla fall och Sally blev inte skadad.
På eftermiddagen åkte jag med pappa till skärholmen en snabbis och sen träffade jag Lina för tjejsnack och efter det tog jag en promenad med Sally och Karro, väldigt mysigt. Åt mumsiga pannkakor till middag innan jag och Karro åkte tillsammans till ådran.
Det blev alltså inget gymmande igår vilket var tråkigt men annat som var viktigare fick gå före! (:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0