Helgen.

Min heög har varit helt okej men sjukt kall! I fredags skulle vi ridit men det var 20 minus i ridhuset och ännu kallare ute så det ställdes in, så då jobbade vi och kollade på film från kursen i vintras, vilket var rätt mysigt också!
Lördag morgon mellan 7-12.30 jobbade jag i stallet i 23 minus vilket var rätt så jättekallt..men jag överlevde!
Efter det åkte jag och mamma till ikea och kollade lite och sen åkte jag till Max, vi var bara hemma och kollade på film (:
Idag åkte vi till Länna sport och lite sådär och sen påkvällen har jag pluggat inför bioteknik prov som jag har imorgon, extremt omoriverande att ha prov en måndag!
Nu fick ni en bibel att läsa, varsegoda! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0