min helg

Helu! 
Jag har inte haft någon tid över för bloggen sen i onsdags när jag skrev sist men nu tänkte jag skriva en kort sammanfattning av min helg! 
Tätning med skolan, "powernap".. några timmar, fredagshoppning, sov hos Max, jobbade lördag 7-12.30, fixade inför tävling, uppstigning 05.00 för tävling hela söndagen och sist tjejkväll! 
Tosdag till fredag var det tältning med skolan, dagen var både jätterolig och jobbig. När jag kom hem på fredagen gjorde jag ett försök med att se på "El Dorado" lyckades i kanske 20 minuter tills jag somnade!
På kvällen var det fredagshoppning och det gick huuur bra som helst! Efter det sov jag hos Max som var underbar och körde mig till stallet på lördag morgon. Jag jobbade och sen var det dagen före fixande som alltid är supermysigt. 
Gick upp 05.00 på söndag morgon och så åkte vi iväg på omgång 1 i allsvenskan. På kvällen när jag kom hem var jag riktigt sliten men bestämde mig för att mina vänner är viktigare än att sova så jag åkte och umgicks med mina fina tjejer en stund! 
Riktigt bra helg!  
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Det är en svår ponny,Verona Zamira alltså! Du rider henne bra <3

2012-09-10 @ 23:01:05
URL: http://jlandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0