live life.

Hejsan hoppsan! 
Min helg har varit bra! 
Har varit med min fina pojke, vi har tagit det lugnt och träffat lite kompisar. I söndags hade mamma plockat några ton svamp så då rensade vi det i några år tills vi gav upp! 
Jobbade i lördags morse också 7-12.30... hemkst jobbigt att gå upp så tidigt på en lördag, ifall ni vill veta! 
Igår var jag i skolan och var otroligt smart.....tog med alla böcker jag äger ungefär förutom dem viktigaste, kemiböckerna. Jag har prov imorgon så imorse åkte jag med mormor och morfar för att hämta dem, underbart snällt att jag slapp åka kommunalt hela vägen fram och tillbaka (: 
Nu har jag pluggat hela dagen och känner mig rätt duktig faktiskt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0