Ta en sak i taget...

...men ibland är det inte så himla lätt.
Nästa vecka:
Måndag: Kemi prov G-del, Shakespear redovisning (efter skoltid 15-19), teori 19.00
Tisdag: Ska ha läst två svåra och långa kapitel noggrant i kirminologin, kötta pluuuuggg!
Onsdag: Kemi prov VG-MVG del, plugga!
Torsdag: Engelska nationellt muntligt, medicinsk grundkurs debatt, rida
Fredag: skola, teori, rida, fixa i ordning allt inför Pay and Jump.
Lördag: Pay and Jump.
Söndag: Rida Moonshine, sista dag för näringslära prov.
Mitt huvud krachar så fort jag tänker på allt i skolan. Det ända jag tänker på just nu är skolan. Slutsats: det är kaos i mitt huvud. Vet inte vad jag ska prioritera, hur jag ska hinna eller hur jag ska orka. Jag vill ju göra allt bra...
Det är inte lätt när det är svårt!

Kommentarer
Postat av: Julia

Så jävla vacker

2012-03-21 @ 18:05:59
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/
Postat av: Sarah bieber

Vilka höjder ska du starta på runsten :D<3

2012-03-22 @ 11:17:47
URL: http://kalaspuffenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0