Önskelistan!

Jag fyller år om snart en månad, har lite panik över det för jag blir ju så himla gammal! Men det är samtidigt nice, man får ta körkort osvosv.. För er som har missat det så älskar jag att ha låååånga önskelistor så jag har börjat i tid och skrivit minsta lilla grej jag kommer att tänka på! Här har ni min lista än så länge, haha ;) Det blir så mycket roligare för då vet man inte precis vad man ska få! ^^

Önskelista 2012

1. Häst!!!!!!!!!!!!!!!

2. Körkort/lektioner

3. Ridkläder

-       Kingsland tröja

-       Pikeur jacka

-       Piké

-       Ridbyxor

-       Ridstövlar

-       Kingsland pannband dension

-       Dressyrplastrong + snygg nål

-       Kingsland tävlingspiké

-       Ridtröjor

-       Ridstrumpor

4. Presentkort

5. Resecheck

6. Pengar till Spanien

7. Frank dandy underkläder

8. Volymtång

9. BH:s

10. Ralp Lauren ”My chemical romance” parfym

11. Mascara

12. Tränings tights



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0