Love Life And Life Will Love You Back

Bra dag eller vaaaad?
I morse så fick jag veta att min bästa Lina hade blivit sjuuuk så då blev jag lite ledsen för vi hade värsta planerna. Men sen blev dagen såååå bra ändå för jag fick veta att min vän Julia Ohlsson är i Stockholm, så jag hoppa in i duschen, fixa mig och ruscha till tåget för att träffa henne. Sen har vi hängt i solen i stan hela dagen och haft det sååååå mysigt. Vi har inte träffats på 3 år, så då förstår ni att vi hade lite att prata om!
Påvägen in till stan träffade jag tvilling också, så vi sällskapade vilket var riktigt trevligt för vi har inte heller träffats på flera veckor! :)

Kommentarer
Postat av: Julia Olsson

LOVE!!<3<3

2012-03-26 @ 00:09:42
URL: http://juliiaolssoon.blogg.se/
Postat av: Julia Olsson

Saknar dig något grymt mycket!! Vi måste träffas snart igen!<3<3

Svar: Saknar dej masssssoooooor också :( <3
Sofie Kjellver

2012-07-01 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0