shopping!

Idag var planen att jag och Emelie skulle träffas i Hudidnge en stund och mysa men planerna blev ändrade när jag kände att jag inte hade något att ha på mig på midsommar haha!
Vi drog in till stan istället och shoppade lite.
Jag köpte en ögonbrynspenna eftersom jag har så mörkt hår nu. Sen köpte jag också en skitsnygg rosa skjorta från Hollister för endast 99 kr. Inne på Gina tricot hittade jag de här två t-shirtarna, dem är likadana men olika färger och jag kunde såklart inte bestämma mig för vilken jag skulle ha.....så det blev båda!  
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica Holmqvist

Du passar jätte bra i orange! :D

Svar: Åh tack så mycket :D
Sofie Kjellver

2012-06-22 @ 10:18:46
URL: http://jhfotograf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0