Melia Atlanterra

Tja! Tänkte skriva ett litet inlägg till er om min Spanien resa nu. 
När vi åker dit på tisdag ska vi praktisera på hotellet Melia Atlanterra i 4 veckor. Det ligger nedanför Malaga i Tarifa, vid atlanten. Vi kommer jobba som hotellpersonal och kan ha sysslor som att stå i receptionen, servera, städa osv. Det är tänkt att vi ska jobba ca 30 timmar i veckan och ska vara lediga 2 dagar. Vi får inget betalt för att jobba där med vi får resan, maten och boendet gratis, så det blir ju som en "lön".
Jag är rätt nervös nu men jag tror vi kommer ha det grymt roligt och få riktigt bra erfarenheter! Nu ska jag packaaaaaaa!
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Kommer sakna dig grymt mycket,gumman<3

2012-07-15 @ 19:05:27
URL: http://jlandersson.blogg.se
Postat av: kikki

Ha så kul!!! <3 Jag o Embla åker imorn!! ^^ Hälsa Karro!

2012-07-16 @ 00:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0