©Julia Andersson.Sträng Copyright på ALLA bilder,Även dem sämsta.


Kommentarer
Postat av: Daniela

Gud vad duktig du är! det är en bild på mig skulle det finnas något intresse av att sälja den bilden till mig? MVH Daniela på den vita ponnyn :)

Svar: Tack så jätte mycket!! Förlåt för sent svar men eftersom det här är en kär vän till mig vars blogg så är jag aldrig inne här förutom då jag gästbloggar,men om du fortfarande är intresserad så mejla mig, [email protected] Kram!
Sofie Kjellver

2012-07-31 @ 01:19:47
URL: http://teamponnisar.blogg.se
Postat av: Daniela

Gud vad duktig du är! det är en bild på mig skulle det finnas något intresse av att sälja den bilden till mig? MVH Daniela på den vita ponnyn :)

Svar: Tack så jätte mycket!! Förlåt för sent svar men eftersom det här är en kär vän till mig vars blogg så är jag aldrig inne här förutom då jag gästbloggar,men om du fortfarande är intresserad så mejla mig, [email protected] Kram!
Sofie Kjellver

2012-07-31 @ 01:20:43
URL: http://teamponnisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0