fint.

Tjulululuuu! 
Igår blev det inte så mycket uppdatering, sorryy! Jag hade fullt upp hela dagen. Morgon promenixade med Karolinafina som lämnar mig en vecka för att åka utomlands. Efter det solade jag och Lina och hade det allmänt bra. Sen hämtade M upp mig och så grillade vi och sååånt! 
Nu ska jag take a walk med Sallsson och kanske Tindriiis!
 
Juste min och linas bikinis från Victoria Secret har kommit också! Såå snygga! Men min överdel var såklart för liten...........så måste skicka tillbaka och få en större storlek och det kostar massa onödiga pengar men what to do?!...Men aja nu vet ni allt om mitt fantastiska liv igen! (; Hörs sen! 

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill också shoppa!! :'(

2012-07-04 @ 22:08:07
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0