Tystnaden som bryts när Sofie.....

FÅR MVG I PSYKOLOGIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså shit vilken lycka jag började ju nästan gråta av lycka, hahah!
Jag klarade av hela 6 kriterier på en enda uppsats! Jag är så glad just nu så jag vet inte vad! :D
Här är min lärares kommentar:
Otroligt utförligt. Du visar en stor säkerhet i användning av psykologiska termer.
Här sammanfattar du och tillämpar i stort sett hela psykologi A + B i
en enda uppgift. Analysen är för långt förstås, vissar slutsatser är
långsökta och då blir kopplingarna krystade(som att när Sverige har
flera invandrare och större segregation så får vi fler seriemördare?)
andra som hur hur hat mot samhället uppstår enligt KB
och IB tyder på insikt. 

Sammantaget visar du att du behärskar psykologisk teori mycket bra och
att du kan tillämpa den. Jag uppskattar att analysen är välskriven och
lättläst.

Nu är jag lite stolt och känslan är såå sköön!

Kommentarer
Postat av: Empan

Jävla MVG barn! xD Grattis! Du ska fan va stolt!!!! :D <3

2012-01-15 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0