Söndag!

Heeeeejhej, hemskt mycket hej!
Jag är jättetrött just nu men tänkte skriva ett fint inlägg ändå. har suttit hela kvällen och skrivit på psykologi uppsatsen om seriemördare det går framåt och den är alldeles för lång nu men jag är rätt nöjd med det jag skrivit än så länge.
Det kommer inget inlägg om hoppkursen idag heller för Moa håller på och gör en film till mig från kursen, så jag skriver om det när den är klar så blir det roligare! :)
I morgon äre skola så man måste ju sova snart också! Vad hemskt alltså, men snart är det sommar!
lille kissekatten får vara med i inlägget bara för att det blir roligare med en bild ^^,

Kommentarer
Postat av: Alexandra

va söt :)

2012-01-13 @ 19:38:09
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0