2011 del 1

Nu kommer en sammanfattning om mitt 2011 som har varit ett grymt år! Kommer dela upp det i en en del ett och en del två för inläggen blir galet långa annars.
Januari:
Hände inte speciellt mycket den här månaden, jag var i stallet och pluggade mest!
Jag och Verona var i en svacka vilket var väldigt tråkigt, Hon tappar väldigt mycket på vintern och så var hon intespeciellt fräsch.
Jag hoppade Moonshine rätt mycket och det gick bra! vi började lita på varandra.
Utanför hästvärlden pluggade jag, vi köpte ny tv och jag och Jenny började planera USA resan fast det var fortfarande hemligt!
Februari:
Jag fortsatte rida Verona, och det gick bättre och bättre igen.
Vi hade världens roligaste hopplektion där vi red barbacka och utan händer hela lektionen!
TANDSTÄLLNINGEN åkte ut, det var världens underbaraste känsla att slippa den, åh vad jag hade längtat!!
Vi åkte till Romme med skolan och det var fantastiskt roligt!
Vi åkte till strömsholm med stallet och det var väldigt inspirerande.
Mars:
Jag köpte mitt första par converse, sen var jag fast! Nu äger jag 4 par ;)
Min och Veronas tid var över och jag saknar henne hur mycket som helst även fast jag ser henne minst 4 dagar i veckan.
Vi började träna stenhårt inför tävlingssäsongen. Annars hände inget seciellt, plugg, vänner hästar hela tiden ;)
April:
Tävlingarna började, jag och tjavs startade vår första tävling tillsammans och lyckades dra till oss en 6:e placering!
Startade även Moonshine och det gick bara bra!
April var en allmänt bra månad, livet lekte! :)
Maj:
Det var Huddinge dagar och vi hade ponnyridning i centrum vilket var riktigt lyckat!
Vi hade middag med världens bösta dressyrlag! Saknar tävlingarna tillsammans, vi hade värsta bra lagkänslan! :)
Vi kom på 5:e pats i hela allsvenskan div 3! :)
Årets första dopp!
Jag och Moonshine tog hem vår första placering, en femteplacering på vår hemma tävling! :)
Juni:
Åkte till strömsholmtävlingarna, riktigt mysigt!
Moonshine och jag startade vår första L:B, hon hoppade jättefint men sista hindret i grunden tvärstannar hon och jag flyger, är riktigt nöjd med resten av rundan trots det! :)
Hälsade sommarlovet välkommet!
jobbade med Jenny, hos stockholms hamn, fantastiskt sommarjobb! mycket skratt, tidiga morgonar, träning, sköna människor osv!
Vi hoppade terräng!
Vi bokade USA resan!
Riktigt bra start på sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0