2011 del 2

Juli:
Umgicks med vänner mest hela tiden!
Jag åkte till Kroatien till mormor och morfar med mamma. Vr årliga uppvilning och solning ;) Rädda katterna projektet fortsatte som varje år.
Augusti:
Åkte med Jenny till Hollywood!
Grillkväll med vänner!
Ridningen satte gång i full fart igen!
Jag och Jenny fira 12 år som bästa vänner!
September:
Tävlingarna var igång och jag och Afrodite lyckades ta en fjärde placering på vår hemmaplan!
Mycket plugg, mycket hästar, mycket att göra hela månaden!
Oktober:
Det var mycket plugg, mycket hästar även denna månad. I skolan tränade vi varje sekund vi fick över inför danstävlingen , och när dagen kom blev det galet lyckat! 3:e plats!
Såklart umgicks jag med vänner så mycket jag hann!
November:
Gick på en intressant ledarkurs!
Globen var fantastiskt!
Det var haloween natt i stallet både misslyckad och lyckad!
mycket viktigt, tjavs högg mig! :O
Såklart myket hästar och några tävlingar.
December:
Jag såg mest fram emot att det snart var nytt år.
Jag var trött på det mesta i skolan och all tid jag hade var jag i stallet och umgicks med vänner allt som blev över.
Julklappsutdelningen vi hade i skolan var hur rolig som helst!
Det var mitt 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0