Happy 2012-02-20

Igår red jag på Happy. Jag tycker han är jätterolig att rida och han blir bara starkare och starkare för varje gång jag sitter på honom. Igår jobbade vi med bommar på tre serpentinbågar och även lite på glaoppbommar. Han var fin men han blir ofta tung i handen vilket är jobbigt och svårt. Jag tänkte mycket på min sits, att jag ska sitta rakt då jag ofta hamnar snett och på honom hittar jag en bra känsla vilket är jättebra för då kan jag lättare hitta det på Moonshine eller andra hästar eftersom jag vet vad jag ska leta efter för känsla! :)
-
Nu ska jag sticka till plugget för att träna!

Kommentarer
Postat av: moa

Fotade och har även film tror jag..:)<3

2012-02-21 @ 11:21:09
URL: http://mokiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0