Allt.

Igårkväll jobbade jag också efter jag hade ridit så kom inte hem förrän 10. Jättetrött tjej! Jobbkvällen fllöt i alla fall på och det är ändå skönt att jobba för att bryta av från pluggande och alla andra tankar.
Idag är det fredag! Huuuuur nice!
Jag ska bege mig till skolan nu en stund för att ha Swedish och matematik. Sen ska jag och Empan träna, jag är redan nu alldeles mör i kroppen så får väl se hur det går! Sen bär det nog av hem en stund eller så tar jag mig till stallet, men är i stort behov av att pluggapluggaplugga!
Ska försöka orka uppdatera ikväll igen!
pösss !
(Brist på bilder såm måste försöka fota lite nytt så inläggen blir roligare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0