2012-02-10

Godmorgon!
Just nu är det så himla mycket som händer i skolan, stallet osvosv. så det finns inte mycket tid över till bloggen tyvärr!
Men jag tänkte i alla fall skriva om gårdagens ridpass på Moonshine!
I början jobbade vi skritt halt, skritt halt på fyrkantspåret, svårt att få henne att stå kvar i form och så i halten. Sedan jobbade vi hästarna i trav och det kändes bra! Även i galoppen kändes hon fin, dock väldit svår i höger galoppen...as usual.
sen skulle vi rida på tre serpentinbågar och göra övergågar till skritt på medellinjen, nu började både jag och moonshine bli trötta i kroppen så vi kom inte riktigt överens så jag bröt övningen och jobbade henne själv i skritt för att sen trava några varv och då gick det bättre igen.
min fina för jättelänge sen när jag inte hade börjat rida henne. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0