Fredag den 13:e 2012.

Hellu!
Jag har inte hunit uppdatera om gårdagen men jag tänkte göra det nu lite snabbt innan jag ska sticka iväg på bio!
-
Först red jag jag Verona på morgonen, vi hade programträning och hon kändes ganska trött vilket var förståligt eftersom hon gick så bra i torsdags. Vi jobbade med det som vi har svårt för som t.ex. galoppfattningar på rakt spår, hela tiden rida mjukt och sådär och det gick bättre hela tiden. (:
-
På eftermiddagen red jag på Moonshine och det gick braaa! Vi hittar känslan rätt bra nu men vi fick ett riktigt missförstånd när vi red en omhoppning på 1-1.10 meter så då ramlade jag av... Vi red mot en oxer och avståndet blev helt fel till den så hon stannade men sen försökte hon hoppa ändå men det gick inte eftersom vi redan var i dålig balans och utan kraft så hon gick ner på knä men både hon och jag gick det bra för. (:
Lite orut måste man väl ha fredag den 13:e trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0