Gjort av med pengar!

Heej!
Tänkte berätta vad jag fick med mig hem från Lyckås idag!
blev ju nästan ruinerad(heter det så?!)!!
Ett swarovski pannband, 700 kr. (loooooove)

(Baksida)↑
Tröja från Pk sportswear 700 kr
Framsida ↓


Tävlingsskjorta från Bon Geste 149 kr. (mycket bra prriiiis!)
Ville egentligen inte ha långärmad men den är underbart skön och jättebillig så det var fett värt!

Vita roeckl handskar, 359 kr, (mina favorit handskar)

Svarta fodrade roeckl handskar , 479 kr.

15 mm sporar raka + läderband, 100 kr!

Handskar jag kan jobba eller så i. 50 kr!


Kommentarer
Postat av: Emma W

Snygga grejer :D

2011-09-24 @ 19:11:11
URL: http://emmaelsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0