Starkast överlever.

Lille kissemisse♥
Jag har tidigare berättat om att jag brukar ta hand om katter på stranden i Kroatien på sommrarna.
Det här är en katt jag försökte rädda i sommras, hon var den minsta kattunge jag någonsin träffat.
Bara päls, skin och ben.
Hur kan man tillåta att djur lider?
Hur svårt är det att kastrera djuren om man inte tänker ta hand om ungarna?
Ska de ändå inte få en chans i livet behöver man inte tvinga dem födas för att bara lida tills de lämnar jorden igen.
Det här var en av ungarna jag inte lyckades rädda, de andra överlevde. Hon kunde knappt få i sig några få bitar av den minsta torrfodermaten jag hittade medan alla andra åt som hyenor.
Jag blir så arg på så känslokalla människor som bara ser på medans djuren lider.
Tackhej!

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hihi tack älskar den tröjan. Den är ifrån gina tricot :D

2011-09-27 @ 23:07:11
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Julia

r.i.p lilla missen :'( stackarn.. <3

2011-09-28 @ 12:52:34
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0