Sovmorgon.. Eller?

Idag har jag sovmorgon till 10, jätteskönt!
Men...
Jag gick upp tidigare för att göra klart lite plugg.  Har precis gjort psykologi läxa och tänkte göra lite medicinsk grundkurs nu!
Den här helgen har jag huuuur mycket som helst att göra så det gäller att försöka hinna med småsaker på den tiden som finns! :)
Skrev en lista igår på vad jag ska hinna i helgen.
Fredag:
Psykologi läxan ska vara klar
Skolan 9.55-15.30
Packa inför tävlingen
Göra Moonshine snygg
Rida
Lördag:
Tävla Moonshine hela dagen
Plugga.
Söndag:
Rida ut på Moonshine?
Träningstävling i dressyr.
plugga
Allt plugg jag ska hinna med:
Medicinsk grunkurs
Matte (kanske)
Engelska (läsa massa kapitel)
Läsa lite psykologi
Söka övningar på internet om hur jag ska träna för att bli en bättre ryttare (specialidrott)
Skriva specialidrott.
.......
Nu ska jag fortsätta vara duktig pluggheast!

Kommentarer
Postat av: puffiie

Nu är vinnarna av veckans blogg utsedda. Kika in och kolla om det blev du och anmäl dig till den nya omgången.

Det kan du göra även om det var du som vann!



Snabblänk: http://puffiie.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vinnarna-ny-omgang-4.html#comment

2011-09-30 @ 15:28:47
URL: http://puffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0