Sol, vind och vatten

Hello!
Slutade tidigare idag eftersom några kurser var inställda. Skönt!
jag har saker jag måste plugga innan stallet.
I morgon har jag pykologi examination och det känns jättesvårt för man vet inte vad man har att vänta sig?! Men det är bara en G uppgift så man borde ju klara det...
Sen är det ju matte som man alltid ligger efter i hur mycket man än jobbar?!
Sen är det fysik som man får grym ångest av att ens tänka på!?
Skolan suger så jäkla hårt ibland!
Positiv tjeeeeeej!
Jag och Atlanda på en hopp clinic på Gladö.
Från det ena till det andra, jag vill hoppa antlantiis på söndag, skulle ju vara huuur roligt som helst!
Han är gigantiskt, as cool och as duktig hopphäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0