My day.

Go'kväll!!
Haft fullt upp hela dagen som jag sa i morse!
Matteprovet idag gick faktiskt bättre än igår (hoppas jag) ....... Vågar inte säga något för då blir det säkert sämst resultat, haha.
Efter skolan åkte jag till stallet med Amanda.
Jag red moonshine idag och det gick faktiskt rätt bra.
Hon stretar ofta emot för hon tycker det är jobbigt att jobba ordentligt och vinkla bakbenen. satte på en graman idag för att få lite hjälp och de funkade bra, ofta behövde jag inte använda mig så mycket av den men ibland var den toppen!
Vi övade på mellantrav idag, vilket är riktigt roligt och svårt!
Det gick bra vissa gånger och vissa gick mindre bra!
Efter ridningen jobbade jag resten av kvällen, fick mysigt sällskap av Nina, Julia och Erika så det var härligt!
Så även fast jag var jättetrött och bara ville sova så blev kvällen bra!
Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0