In the name of love.

Hellå där!
Har precis kommit hem efter en lång dag!
Efter skolan åkte jag till Huddinge och mötte Nina så åkte vi till stallet.
Jag duschade Moonshine och packade allt så det blev klart innan vi skulle rida.
Lovina fyllde år också så vi överaskade henne med fika! mysigt!
-
Lektionen:
Idag hade vi cavaletti, vi övade på att rida på väldigt kort travavstånd och väldigt långt travavstånd. (Det var väldigt långt för de stora hästarna).
Först var moonshine väldigt svår och stretade emot för att hon ville ifrån arbetet men genom lektionens gång blev hon finare och finare. Hon längde skiiiiit bra och klarade avståndet nästan lätt!
Efter att vi hade ridit några längningar kom hon loss riktigt bra och de flöt på jättefint!
Nu är jag jättetaggad inför imorgon!
♥Jag älskar den här hästen så otroligt mycket♥

Kommentarer
Postat av: Elinore

SV: jag jobbar på ett kontor :D åh så fin bild!!

2011-09-30 @ 22:11:25
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0