Hejhej

Jag är äntligen hemma efter en blöt dag i skogen!
(har varit hemma några timmar snart)
Det var kallt, det regnade, det var halt, Man var med knappt någon man kände.
Vi lekte lite grejer, åt lunch, byggde ett tält, vann en kokosbol för vi ägde sen bar det av hemmåt!
Rolig friluftsdag?
Njaaa.........
När jag kom hem förstörde jag Fredriks tv upplevelse! Han kollade på ett en komediserie där det är folk som skrattar i bakrunden när det ska vara roligt, Fredrik trodde starkt att det var en publik men jag lyckades till slut övertyga han att skratten är exakt likadana hela tiden under programmet och varje gång programmet går, så han insåg att det inte var någon publik utan inspelat!
Fett besviken han blev då och satt och störde sig på det!  Älskar att förstöra för han!!
nu är det pluggish time och det suuuuuuger!
peace.
Ni behöver inte kommentera, jag vet att redan att jag är galet söt, snygg & vacker! ^^,

Kommentarer
Postat av: tindra

du är galet söt, snygg & vacker!

hihihi

2011-09-21 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0