Allsvenskan dressyr div 2 omgång 1.


.

2011-09-11
Jag är så fantastiskt trött efter den här dagen!
Det har varit jätteroligt och härligt hela dagen med grymma resultat från Gladö tjejjerna!
En 2:a placering, en 3:eplats, en 4:e placering och en 5:e plats individuellt och sen kom vi 5:a i laget!
Första klassen, L:C2
Afrodite kändes väldigt fint även fast det är så himla svårt med höger sidan. Jag jobbade hela tiden på att dölja hur fast hon är där så att domaren inte skulle se det. väl inne på banan blev det ännu svårare att vara lätt i höger handen och dölja det men det känns som vi lyckades ganska bra.
Reultatet blev 63, någonting % och vi slutae på en 4:e placering!!!
Så himla roligt, speciellt med tanke på att jag vi bara har tränat 5 gånger innan tävlingen! Jag är jättenöjd!
Lagklassen, allsveskan div 2 omg 1, L:B1
Det var lika svårt i den här klassen att dölja högersidan. Båda var lite trötta nu också och i det här programmet ingår mycket ökningar vilket är det svåraste på Afrodite eftersom henne ssteg går mer uppåt än framåt.
Men det gick över förväntan ändå, hon gick bra och ökningarna ble vhelt okej enligt mig.
Vi slutade på 61, någonting % och laget slutade på en 5:e plats!
Mer bilder kommer när jag har fåttt dem!
.
Nu ska jag sova, är fortfarande lika sjuk men måste pallra mig till skolan i morgon för att inte missa mer... är stört trött kan knappt hålla ögonen öppna längre!
natti♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0