2011-09-15 Hyrlektion

Idag har jag ridit min finaste.
Vi gjorde en fantastiskt rolig och otroligt jobbig övning!
Jag har redan feta träningsverken i hela kroppen och så köre vi fett instensivt, men det är så det ska vara. Tycker de roligaste lektionerna är när man göra övningar som de händer mycket i.
vi övade på att börja igenom hästarna genom att göra 5 metersvolter/åttvolter i skritt och sedan 10 metersåttvolter i trav. Vi hade liksom 3 åttvolter på hela långsidan så senare gick vi över till att göra öppna till och från volterna så att vi böt volt alltså.
Krångligt att förklara men hoppas ni fatta lite i alla fall. Kan se om jag kan rita en bild på hur de såg ut i morgon eller så!
Nu har jag inte tid, ska duscha och sen sova i morgon är det skola, har examnation i psykologi och sen ska jag tll stallet hela kvällen.
nightynight.
Gammal bild ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0