2011-09-12 Underbara älskade.

.
Idag har jag ridit min finaste underbaraste ponnii. Åh vad jag har saknat henne. Insåg verkligen det nu när jag satt på henne och kände hur underbar hon är och alltid har varit!
Hon var fin idag, först var det jättesvårt men sen började både hon och jag slappna av och hon kom loss jättebra på slutet.
Vi var ganska många som red idag kändes det som och då är det väldigt svårt att få plats känner jag och på henne behöver man kganksa mycket plats så det var svårt. Men när vi väl hade den plats vi behövde gick hon jättebra och jag red också bra! ^^
Vi tränade på galoppfattningar i serpentiner, det var jättesvårt och gick inte så bra eftersom hon blir så himla taggad min lilla hoppponny liksom. Men vi kämpade på och jag är ändå ganska nöjd! När vi galopperade på mittvolten va hon jättefin.
Du är fantastisk♥

Kommentarer
Postat av: Elinore

så härlig bild :D

2011-09-15 @ 22:43:20
URL: http://etraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0