Allsvenska hoppning, Moonshine 2011-10-01

'
Tack Erika för bilderna!
I lördags var vi iväg på allsvenska tävling på mälarhöjden.
Första klassen var en LD+5. Moonshine kändes jättefin på framridningen och även inne på banan vi kom runt felfritt och hamnade precis utanför placering. Jag gjorde två missar i omhoppningen, första svängen blev för "rund" och lång och där tappade jag tid och sen ännu en sväng tappade jag lite tid på. Hade jag inte gjort de misstagen hade vi placerat oss, åååååh vad irriterad jag blev på mig själv! Men jag är ändå jättenöjd med ritten och min finafina pärla.♥
I andra klassen som var en LC gick det inte alls lika bra.
Hon kändes fortfarande väldigtväldigt fin på framridningen men inne på banan pratade vi inte samma språk. Hon Vi vägrade ut oss och det var inte för att jag red dåligt eller för att hon var rädd så det var jättekonsigt.
Jag vet inte rikigt vad som var fel faktiskt för hon hade största möjligheten att hoppa hennes bästa med den ridningen jag hade och hon kändes ju så himla fin!
Aja, nu ska vi aldrig mer stanna! Ska jobba för det i alla fall ^^
I övrigt så var dagen toppen!
Grymt väder, alla kämpade på skita bra, Julia var min hästskötare och var fantastisk. Allt var allmänt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0