Allsvenska final LA:1

Heej!
Förlåt för dålig uppdatering, orkade inte igår!
Framridningen
Först kändes det inte toppen men hon lbev bättre och bättre och till slut skit fin. Fick en riktigt härlig känsla och hon väntade väldigt bra på mig. skänkelvikningarna flöt på bra. Hann dock inte galoppera så mycket på framridningen men han med några galoppfattningar i collectingring som kändes bra.
Programmet
Nu blev det lite mer spänt men hon kändes fortfarande fin. Mellantraven aser jag var ganska bra för att vara oss men hon får ju inte riktigt längningen man vill ha. skäneklvikningarna gick mycket säme nu och kändes gnaksa spända och det var svårt at få henne att tvära lagom mycket. I galoppen fick vi en miss på ena volten i höger varv och sedan i den förvända galoppen. Men I helhet kändes programmet helt okej för att vara andra gången jag rider det.
Jag förväntade mig inga höga poäng men fick lite lägre poäng än förväntattyckte både jag och chrille. :)
(bilder kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0