2011-10-29 Moonshine

Igårkväll hoppade jag min pärla!
Vi byggde fram jättemycket titthinder för det är något vi måste träna på mer.
Moonshine var duktig för det mesta förutom när vi kommer på avstånd som hon inte riktigt gillar så stannar hon av någon konstig anledning. Inte för att hon inte skulle klara att hoppa det utan bara för att hon är dum. Det beteendet måste tränas bort. :)
En av gångerna ramlade jag av, jaa. Gjorde en snygg kullerbytta ner på marken men gjorde icke illa mig!
Vi fortsätter träna på det där, men grejen är att när vi kommer "bra" så hoppar hon verkligen jättebra och när hon anser att det är fel så blir det kaos istället.
Nu ska jag fixa lite sen ska jag bege mig till stallet för att fixa i ordning Afrodite till i morgon. Ikväll ska jag och mamma hem till Jenny för hennes mamma har fyllt år ! :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=32YTWKf4TQI&feature=player_embedded

2011-10-30 @ 15:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0