2011-10-23 Klubbtävling, L:A1 2007, Afrodite

'
Idag startade jag och Afrodite LA:1 på klubbtävlingen.
På framridningen var hon ganska fin men svår i högersidan, vilket gör allt mycket jobbigare. I måndags var hon jättefin i höger sidan också så det kändes lite tråkigt att inte ha samma känsla idag. Men så är det ju!
Inne på banan blev hon ännu mer spänd då det var utomhus och vi hade pappersbokstäver då vi fick skära av banan olika emot vad vi brukar.
När hon blir spänd blir det väldigt mycket svårare så det känes inte toppen men hade heller inga förväntningar med tanke på att det var första gången jag red L:A1.
Men trots min känsla så slutade vi på 65.24%!
Det var en andraplats om man tänker placering även fast det endast var en clear round.
Shit vad chockad av att höra det resultatet, haha!
(Jag hoppas på att få lite bilder som jag dela med mig av)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0