teorivecka.

Det är teorivecka i stallet den här veckan och jag vill ju gå på alla föreläsningar för jag tycker allt från grunden till svårare saker är intressant. Tyvärr har jag inte all tid så jag måste ju välja, tror det blir på torsdag och absolut fredag.


Måndag 14 november kl 19.30 - ca 20.30, Caddo

Galoppfattningar. Hur gör vi och varför gör vi så.

Vad är det för skillnad på de olika hästarna?
Sanna och Chrille visar upp två lektionshästar

Onsdag 16 november kl 19.30 - ca 20.30, Nina

Framdelsvändning och skänkelviktning.

Vad gör vi och varför gör vi så?
Vad har hästarna för olika förutsättningar.
Chrille och Sanna rider.

Torsdag den 17 november kl 17.30 - ca 20.30, Ida

Hoppning, ryttarens sits och balans.

Gymnastikhoppning, personal och elever rider på ridskolans hästar.

Fredag den 18 november, kl 17.30 - 19.30, Ulf Johansson

Ulf föreläser om hur du kan träna upp dig själv avsuttet och vikten av att orka med, för att förbättra sitt resultat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0