Svamp i stora lass.

Kom precis in från en mysig promenad i det mulna höstvädret!
Vi gick ganska långt eller nja, jag ville bidra till vårat kök med goda svampar och alla säger ju att det finns sinnesjukt mycket svamp så jag gick runt i skogen och letade.. och letade.. och letade!
Alltså antingen vill folk lura mig eller så är jag bara otroligt dålig på att se dem små goda sakerna!
Gick runt i skogen i säkert 40 minuter och hittade hela 1/2 bajspåse!!!
Och jag är inte ens hundra procent säker på att de jag plockade är ätbara, det får mamma avgöra ^^

såhär ser det ut när mamma kommer hem med svamp:
..och såhär ser det ut när jag har plockat svamp. Känns ju bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0