Avslöjandet!

Julia om mycket bra dag.:
1. Du kommer få en ny mobil, antar att de e en iPhone.
2. Eran tapet kommer hem som ni beställt, du och din mor. :)
Julia hade mest rätt och får en länk! (JA, det är det otroligt fantastiska piset! :D)
Missa inte hennes blogg den är faktiskt väldigt bra! ^^ (klicka på bilden!!)
Jag ska få en svaart Iphone 4s idag ooooch.....
det har varit en tapet nisse här idag och satt upp våran nya tapet, helt galet snyygt är det, jag kommer typ sitta och dreggla när jag tittar på tv för att tapeten är så snygg! :O
De var svårt att fota så att det blev exakt rätt färg men ah ungefär såhär är det i alla fall! Sen är ju inte tv:n och det fixat mitt framför än men det gör vi ikväll! ^^
Snyggt va?! :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Skoja inte vad sjuk snyggt det var!!

Puss<3

2011-11-23 @ 22:34:32
URL: http://jlandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0