2011-11-28 Moonshine

Idag har jag ridit Moonshine.
Det var mest jättesvårt idag men de sista fem minutraran började jag hitta en bättre känsla!
Vi skulle jobba med tagen bakdel vilket jag inte riktigt kände att vi(läs jag) klarade av så jag gjorde mina egna övningar. Nej men när det kände som katastrof så saktade jag av till skritt tills jag hittade en bättre känsla, för jag känner att det är bättre att jag lägger mig och gör något jag klarar av så att jag hittar en bättre känsla istället för att bara fortsätta där det inte går bra. Jag blir irriterad på att jag inte klarar av det och jag får en sämre ridning. :) Mot slutet hittade jag som sagt henne bättre och fick henne att gå bättre fram till handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0