2011-11-07 Neptune

Idag hade vi cavaletti på dressyrlektionen!
Och vet ni vem jag fick rida?!
En ponny som heter Neptune som jag aldrig brukar rida, tror jag har suttit på han 2 gånger och en av dem ramlade jag av! 
Det var väldigt annorlunda att sitta på honom men det var roligt!
Jag hade inga förväntningar och stora krav utan tog det mest som det kom. I början kändes det inte bra alls faktiskt, jag förstod inte hur jag skulle rida han riktigt men helt plötsligt så lossnade det bara och han blev faktiskt väldigt fin!
Vi skulle få dem att lyfta ordentligt på fötterna och det har han rätt svårt med så vi fick inget riktigt flyt men vi kämpade på och jag är ändå nöjd, tror det bidrog till att han kom loss bättre! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0