2011-11-06 sundby lokal med Moonshine

'
Åh jag är så himla nöjd med dagen!
Första klassen, L:D clear round
hon kändes väldigt taggad, framåt och fin. Hon hoppade bra, dock inte mycket med ryggen då hindren är låga. Vi gick runt felfritt och det kändes helt fantastiskt för hon hade inte en tanke på att stanna!
L:C
Nästa klass var en L:C då kändes hon lugnare och fortfarande väldigt fin. Vi hittade ett bra flyt och allt kändes bra. Inne på banan var hon jätte duktig och vi kom ut med en ritt på 4 fel, det var en rivning som var mitt fel, Jag red en väldigt snäv sväng till ett hinder.
Vi kom på 13 plats av 29 och hamnade högst upp av dem som hade 4 fel. Hade jag inte klantat till det hade vi kommit på en 8 placering!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha shit de ser inte ens ut som hon behöver anstränga sig ^^ va grymma bi va sweetie! :D ni passar perfa tsm :)<3

2011-11-07 @ 07:32:59
URL: http://amandalqvist.blogg.se/
Postat av: Emelie

WOOOOW!! Sloooowmotion! :D

2011-11-07 @ 13:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0