Verona


Verona har inte alls sett ut som sig själv på sista tiden. Om man jämför när jag red henne(Alltså senast förra terminen)  och hur hon har varit nu så är det jättestor skillnad. Jag och Chrille pratade lite om det förut och Chrille tänkte kolla upp henne med veterinär.
Idag när jag kom till stallet hade hon blivit behandlad och jag blev lite orolig att det var något. Men jag fick veta att det inte var någon fara med henne men att hon hade blivit behandlad idag. Hoppas min lilla pärla blir bättre snart♥

Kommentarer
Postat av: minna

Sv: ååh så bra, känns bara lite fel och att ni inte accepterar mig efter att ha varit borta så länge oså :) vi ses idag sofie :D<3

2011-05-28 @ 11:46:42
URL: http://nimbusdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0