The day before!

Idag har det varit en heldag i stallet. Super mysigt!
Jag har varit ute och betat Moonshine i 40 minuter, duschat hennes ben och smort utrustningen jätte ordentligt!
Jag har faktiskt inte packat något eftersom tävlingen är hemma så det behövs inget, jätte skönt! Allt blir så mycket lättare. Ingen transport att göra i ordning, inga transportskydd, mat och massa hinkar osv behöver man fixa i ordning.
Nu är jag hemma och ska ta det lugnt hela kvällen. ensam. Det blir Pizza till middag och sen ska jag göra fruktsallad och vaniljsås, massa gott! ^^,
Min fina idag♥
Haha, Sarah gjorde en fin krans och så bestämde vi att det var tidig midsommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0