Tävlingen på söndag.

Tänkte berätta om tävlingen på söndag eftersom jag fick en fråga om det förut i veckan, här är inlägget!
- Alladin och Barbie kommer åka vid kl 7 ifrån stallet
- Jag och Moonshine & Emilia och Afrodite kommer åka från stallet vid 9 tiden.
- Första start kommer vara kl 9.
- Båda klasserna är L:D, först är det en för klass endast clear round och andra klassen är stilbedömning.
Mål:
Jag har lite högre mål till på söndag än jag hade till förra tävlingen på Moonshine. Då var vårat mål att komma runt banan utan stopp vilket har varit det som varit problem tidigare för henne.
- den här tävlingen kommer jag satsa satrk på att komma helt felfritt.
- Det ska helst se snyggt ut, speciellt lagklassen då det är stilbedömning.
- Jag ska vänta på henne.
- Aldrig lämna ansvaret till henne.
- ha automatiskt eftergift inte lång.
- räta upp mig.
- Ha bra takt och tempo, och vi ska landa i rätt galopp hela tiden så flytet ej förstörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0