sommar, sol och.....PLUGG!

Tänkte börja med att säga att blogg.se har damp så jag blir jätte irriterad! Jag verkar inte vara den ända som har problem.
Vädret är toppen och jag sitter inne och pluggar, haha livet är ju underbart ibland! Har skrivit en kompletterings grej i svenskan och började på en annan men vet inte om jag gör rätt så gav precis upp!  Och så tänkte jag komplettera en källkritik grej men när jag läste lärarens kommentar blev jag bara arg och irriterad haha, får ta det senare ;O.
Nu ska jag plugga datakunskap för på onsdag har jag mitt sista prov i det och jag vill verkligen få VG, datakörkortet är redan borta för min del för den nya läraren sa annat än den vi hade tidigare men skit samma! :)
-
Tråkigt inlägg here it comes eller nåååttt!

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Plugg är överskattat (a) ;)

2011-05-09 @ 17:10:18
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0