Plugg time!

Idag är det inget stall för mig utan plugg! Är galet trött så orkar inte riktigt ta tag i någonting men min vecka ser ut såhär...:
Måndag: skola, plugga
Tisdag: skola, rida, plugga
Onsdag: Engelska nationella, datakunskapsprov?, tandläkaren
Torsdag: Matte prov, Psykologi inlämning(Inte så stor), rida
Fredag: Rida
Lördag: Gladö är i Huddinge med barnridning m.m, dagen före tävling alltså fixa allt innan söndagens tävling!
Söndag: Allsvenskan hoppning omgång 2
..... så det kanske är dags att börja plugga nu?!
-
Juste, jag fick veta om jag kom in på mitt individuella val idag och det gjorde jag! Så nästa år kommer jag läsa medicinsk grundkurs någon som vet om det är intressant och roligt?
Hoppas på det, men annars är det bara att stå ut för poängens skull! Det är en 100 poängskurs, vilket innebär att jag kommer läsa 50 poäng för mycket men det är ju bara bra! Får se om jag utökar mitt programm ännu mer i 3:an beror på hur mycket jag känner att jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0