Nästan ledig....

Hej!
Idag har jag bara en lektion där jag ska skriva en utvärdering och lämna kursboken. Känns jätte onödigt att åka dit men jag ska göra det ändå för att jag är rätt irriterad och vill få fram det jag tycker till läraren i utvärderingen.
Att lärare låter en skriva utvärdering är väldigt bra för det kan få dem att tänka om och man kan påverka. Jag tycker det är viktigt speciellt om man har något som man inte är nöjd med!
.
När jag kommer hem ska jag skriva en MVG komplettering och så tänkte jag gå ut och springa ett tag, imorgon har jag cooper test i skolan och jag vill bli nöjd med tiden så ska se hur högt tempo jag kan ha då, idag.
Foto: Sarah Margulis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0