Jag tog min hatt och trollade fram en skatt

Nuu har jag kommit hem och sitter med datan i knät och skriver på psykologi uppgiften... sista uppgiften innan betygen sätts i psykologi så jag måste göra den bra! Galet jobbigt att allt man gör nu på slutet är så viktigt!

Imorgon är det mattenationella i B kursen i 4 heeeeela timmar, kommer nog dö?! Så ska snart åka och ladda upp med godis, frukt och russin så man orkar sitta och räkna så länge! Vill verkligen klara av VG på provet så ska plugga ikväll och sova tidigt så man är lite taggad i morgon när man vaknar!

Kommentarer
Postat av: Julia

Lycka till med matten fan! :D

2011-05-16 @ 22:05:49
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0