härlig morgon.

Idag skippar jag min första lektion eftersom vi inte har någon hundvakt så jag ska vara hemma med Sally en stund. Vi ska strax gå ut på en mysig promenad och sen ska jag åka till skolan vid halv 11.
Jag ska ha mitt sista datakunkskapsprov idag, ska bli såååååå sönt att slippa den kursen, det är e hemskt tråkig och onödig kurs!
Jag ska gå tidigare idag också för jag ska på möte hos Stockholms hamnar. Egentligen skulle jag till naprapaten idag också men jag orkade inte blir så himla mycket. Om vi hinner ska vi åka ock fixa pass till mig för det går ut vilken sekund som helst! :O
En liten bild på mina vänner och mitt lag i dressyr allsvenskan! Final nästa helg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0