Fredag igen då!

God morgon!
Nu ska jag till skolan för att träna fys, ha spanska och fysik. Känner mig väldigt otaggad men det är fredag så det sk jag nog klara av! Älskar fredagar!
Direkt efter skolan åker jag till mitt andra hem och ska rida, hoppning står på schemat på min lilla fina Moonshine! Ska bli super mysigt!
Idag ska mamma se om hon kan laga mina stövlar också, och jag kom precis på att hon har tagit med dem till jobbet, panik för jag måste ju ha dem ikväll, haha! det löser sig säkert, hoppas jag!
Nu måste jag fixa det sista och springa till bussen, ha en bra dag!
Kändes tråkigt med ett inlägg utan bild så ni får njuta av att se Moonshine! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0