2011-05-29 vackraste Moonshine

Hon har varit så himla duktig idag, jag är så galet nöjd!
Vi red vår första omhoppning tillsammans och det var Moonshines första i hennes liv! Den blev rätt galen för funktionärerna stod i vägen och lite sådär så vi tappade lite på det men ändå så slutade vi på en 5:e plats och jag är så stört nöjd med det! Kunde dock ha kommit bättre om alla hållit sig ur vägen men vad ska man göra! :)
Här är några bilder från första klassen som var en L:C.
jag vill nästan gråta, så mycket tycker jag om dej♥
Foto: Sarah Margulis
Andra klassen gick också skita bra! Fick bättre känsla i den här klassen än i första, och hon fick flera väldigt bra språng. I omhoppningen var hon huuuur fin som helst och om inte för våra två rivningar och att jag fick hjärnsläpp till sista hindret så hade vi antagligen kommit riktigt bra. Men jag är verkligen jättenöjd trots de för hon kändes så himla fin!
Moonshine har blivit så himla duktig och utvecklats så mycket själv nu, hon vågar mer och och ställer verkligen upp på allt. Även fast vi kommer konstigt på hinder, kommer i någon slags konstig trav eller jag vet inte vad så hoppade hon idag. Jag är så himla glad att hon är så duktig och att jag får rida henne!
Fler bilder kommer säkert! :)

Kommentarer
Postat av: Pillan

Heej!

Vi tävlade i samma klasser, L:C och Lektionsmästerskapen! Vilken superfin häst du hade! En av dom få jag kommer ihåg från tävlingen! :)Det var jag som kom 1:a i L:C och rev i omhoppningen.

Kram :)

2011-05-30 @ 19:04:15
URL: http://pillanr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0