2011-05-27 Moonshine

Idag var det fredagshoppning och det var super roligt!
Vi tränade på olika banor både omhoppning och vanliga. Första rundan var jag för hård i handen och Moonshine blev stark men sen red jag med mindre hand och då gick det bara bättre och bättre. Det som verkligen är bra på Moonshine är att man känner när man gör fel för då blir ingenting bra, men rider man rätt fram till hindret då blir allt toppen!
Sista banan vi gjorde låg hindren runt 1 m och då flöt allt på jättebra och mina anridningar blev skita bra!! :D
På Framridningen gick det oxå jättebra, det var svårt i början men jag hittade ändå henne rätt bra och innan vi började hoppa var hon skit fin, och rörde sig väldigt bra i traven!
Jag är jättenöjd och taggad inför söndag nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0